Hodnocení zákazníků přes obchod Heureka:

Všechna hodnocení přes obchod heureka naleznete zde:

Názory některých čtenářů, kteří mi napsali na můj e-mail.

Všechny dopisy jsou zveřejněné se souhlasem jejich autorů.

Dobrý den, paní Holoubková.
Ráda bych Vám napsala své vyjádření k Vaší knize, O svém životě si rozhodujeme sami, kterou jsem pečlivě pročetla a stále se k ní velmi ráda vracím.

Jako pedagog, který dlouho hledal, jak by studentům a žákům vštěpil základní pravidla fungování života tady na Zemi i v té hlubší rovině a obeznámil je se zákony Vesmíru (má oblast zaměření je antropologie, biologie, chemie, psychologie, astrologie), velmi oceňuji Vaše přístupy a jasně formulované myšlenky. Jsou přesné a přitom jsou vyjádřeny srozumitelným jazykem, který je dobře vstřebatelný. Stylistika vět a sled slov jsou naprosto bezchybné, velmi působivé i na podvědomé rovině. Krásně vyjádřeno ve Čtyřech dohodách: "Miřte slovy přesně", je ve Vaší knize naplněno s láskou a řekla bych dokonce i beze zbytku. V tak ucelené podobě, v jaké podáváte moudra a zákonitosti Vesmíru, jsem se v žádné publikaci dosud nesetkala!!! Musela jsem za leta přečíst mnoho knih z různých oblastí, abych si vytvořila souhrnný rámec pohledu na zákonitosti Vesmíru a vůbec života tady na Zemi. Vám se to podařilo v 1. knize!!! Jak geniální. Takže Vám tímto děkuji nejen za sebe, ale i za své žáky, studenty, kolegyňky z jógy, kde tyto myšlenky vědomě šířím a uvádím je na praktických příkladech ze života.

A astrologie? Ta mne fascinuje již od 15. let. Došla jsem ke shodnému poznání jako Vy, že astrologie společně s psychologií tvoří neoddělitelnou součást, jsou jako dvě sestry, či dvojčata, která mohou vnést do pohledu sama na sebe neocenitelnou pomoc při psychoterapeutických konzultacích.

Budu se těšit na další Vaše knihy. Máte nádherný dar. Šířím knihy dál mezi lidičkami. Kdo naslouchá, má možnost se posunout. Kdo nikoli, respektuji jeho cestu a fázi vývoje.

Mějte se láskyplně. S hlubokou úctou k Vám Lucie, Pardubice

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobrý den paní Holoubková,
chci Vám moc poděkovat za napsání knihy Kvalitní partnerské vztahy, kterou jsem poprvé přečetla snad jedním dechem a pak ještě několikrát znovu pomalu. Moc mi pomohla podívat se na manželský vztah po dvaceti letech z jiných pohledů a plno věcí jsem pochopila. Začala jsem vidět věci, které jsem dříve vůbec neviděla. Kniha je opravdu napsaná tak, jak jsem potřebovala, srozumitelně a na příkladech. Člověk v nich najde mnoho chyb svých i chyb svého partnera. Je pak na obou, jestli chtějí něco změnit. Sám to nikdo nezvládne. Chci ji teď věnovat své nejlepší kamarádce. Snad v ní najde i ona odpovědi na své otázky "proč?"

Děkuji a s přáním pěkného dne Radka

Dobrý den paní Holoubková, děkuji za milý mail. Vaše knihy jsou to nejlepší, co jsem v oblasti duchovní literatury četla. Konkrétní, jasné. Sama pracuji jako léčitelka, ale můj obor jsou hlavně byliny a rostlinné produkty, ale bez řešení vztahů to jde ztuha.

Doufám, že se někdy sejdeme i osobně. Hezké klidné Vánoce Vám přeje Soňa

Dobrý večer, chtěla bych Vám poděkovat za velmi vydařenou knihu O svém životě si rozhodujeme sami.

S její koupí jsem váhala, protože jsem věděla, že dost věcí z toho, co tam píšete již znám. Přesto jsem poslechla svoji intuici a knihu koupila a mohu upřímně napsat, že patří mezi to nejlepší, co jsem zatím z esoterických knih četla. Je napsaná tak, že mi opravdu promlouvala do srdce. Moc bych si přála podle ní žít, ale ne proto, že jí někdo napsal, ale proto, že ty věty rozechvívaly mé nitro jako struny, a hlavně jsem se tam hodně našla. Přesně ty popsané chyby jako obětování se, stále se někomu podbízet, aby mě druzí přijímali atd. Byla jsem i na vaší přednášce, která byla taky skvělá a musím říct, že jste mě překvapila. Myslela jsem podle vašeho temperamentu, že žijete rušný život a pak jsem byla překvapena, když v knize píšete, jak vyhledáváte samotu a klid. Já sama jsem velmi temperamentní a až nemoci mě přivedly do klidu a až nemocemi jsem zjistila, že i samota je opravdu inspirující a hlavně i nutná a že až v samotě člověk může promlouvat sám se sebou a tak se lépe sobě přiblížit a poznat se. Přeji Vám moc dobrého v životě a ještě jednou děkuji. Kamila, Jižní Čechy

Milá Mirečko dobrý den. Snad se nebudete hněvat, že Vás takto oslovuji, ale mohla bych být Vaší matkou. Jsem narozena v roce 1934 a mám již mnohé za sebou, včetně úmrtí dcery, jejíž ztráta můj život nenávratně poznamenala. Chci Vám touto cestou upřímně poděkovat za Vaše úžasné knihy, které mi v těžkých chvílích hodně pomohly, hlavně kniha O svém životě si rozhodujeme sami. Při jejím čtení jsem často přemýšlela nad tím, jak jste v tomto věku dospěla k takové moudrosti. Ráda bych se s Vámi osobně setkala, bohužel bydlím daleko a zdraví mi již také příliš neslouží. Proto Vám píši alespoň tento dopis. Přeji Vám hodně štěstí v osobním životě i ve Vaší záslužné práci. S úctou Ludmila, Uherské Hradiště.

Dobrý večer paní Holoubková, ráda bych si objednala Vaší knihu O svém životě si rozhodujeme sami. Při řešení velmi nepříjemných problémů se mi dostala do rukou právě Vaše kniha a jsem za to velmi vděčná. V mnoha věcech jsem prozřela a začala problémy řešit, dnes už vím, tím správným způsobem. Mnohokrát Vám děkuji, že jste mě zachránila od léčby antidepresivy. Přeji hezký večer. Zdena

Vážená paní Holoubková, darem jsem dostala Vaši knihu O svém životě si rozhodujeme sami, která mi nyní v životě velmi pomáhá. Právě Vaše kniha mě přiměla uplatňovat přečtené v každodenním životě, a výsledky toho výrazně pociťuji. Zkrátka sedla mi na míru. Proto bych si ráda objednala i Vaše další tituly, a to: "Na konci cesty nás čeká poznání" a "Kvalitní partnerské vztahy". V knihkupectvích jsem je nesehnala. Děkuji, s přáním příjemného dne Olga, Vrané nad Vltavou.

Dobrý večer paní Holoubková. Na úvod svého e-mailu bych Vám ráda poděkovala a složila poklonu za Vaše úžasné knihy. Mám od Vás 2 knihy: O svém životě si rozhodujeme sami a Kvalitní partnerské vztahy a musím říct, že jsou dle mého názoru skvěle napsané. Je v nich obsaženo snad vše, co člověka zajímá a hlavně jsou psané opravdu srozumitelným jazykem. Přečetla jsem hodně knížek od různých autorů, zabývajících se touto tematikou, ale Vaše pro mě zatím byly nejlepší, přesněji řečeno- nejsrozumitelnější. Velice Vám děkuji a určitě napište ještě nějakou krásnou knížku, jako ty předchozí. Krásný večer a moc děkuji. Blanka, Praha

Dobrý den paní Holoubková, děkuji Vám za odeslané knihy. Už se těším, až se začtu do Vaší novinky CESTA DUCHOVNÍHO ROZVOJE. Měla jsem možnost si přečíst knihu NA KONCI CESTY NÁS ČEKÁ POZNÁNÍ a vlastním knihu O SVÉM ŽIVOTĚ SI ROZHODUJEME SAMI, kterou jsem už několikrát přečetla a pokaždé si z ní odnesu něco jiného. Je to úplný poklad dobrých rad a nesčetněkrát mi tato kniha pomohla řešit různé situace v životě. Je pravda, že člověk má na sobě pracovat a někdy to není jednoduché.

Přečetla jsem mnoho literatury i od zahraničních autorů, ale stejně nejraději se vracím k těm Vašim knihám, které hřejí od srdíčka. Otevřely mi oči a navedly na úplně jinou cestu. A také mi pomohly přehodnotit život.

Moc Vám fandím a přeji Vám hodně úspěchů nejen ve Vaší další tvorbě, ale i v životě. Monika Košťálová.

Dobrý den paní Holoubková! Byla jsem na vaší přednášce na esoterickém festivalu Miluj svůj život na jaře v Praze. Přednáška byla úžasná, byl to pro mě ohromný zážitek, takže hned jak vyšla vaše nová kniha Kvalitní partnerské vztahy, musela jsem ji mít. Opravdu, jak jste na přednášce říkala, v té knize si najde každý to svoje. Moc ráda bych měla doma i vaší předcházející knihu "O svém životě si rozhodujeme sami", a chtěla bych touto knihou obdarovat i svoje dvě kamarádky. Prosím o zaslání 3 ks knihy "O svém životě si rozhodujeme sami", a pokud nám je i vlastnoručně podepíšete, uděláte nám velkou radost. Posílám moc a moc pozdravů a přeji Vám hodně zdraví a radosti z vaší práce! Romana, Hradec Králové

Dobrý den paní Holoubková. Jsem pravidelným návštěvníkem knihovny a dostala se mi do ruky Vaše kniha Kvalitní partnerské vztahy. Čtu ji jedním dechem, mluví mi z duše a potřebovala bych jí sehnat. Bydlím v Praze, proto prosím, zda byste nevěděla, jaká prodejna by ji mohla mít ve svém repertoáru. Zabývám se těmito tématy víc jak 15let. Zajímají mě příčiny a následky chování, a většinou když přijdu na důvod, proč se někdo chová tak a tak, bývám klidnější a snažím se dotyčného pochopit. Velmi předem děkuji za bezvadný popis věcí, které člověk zažil a zažívá, za to, že jsem narazila na českého autora myšlenek, které jsou velmi aktuální, a u nás většinou prezentované americkými psychology. S pozdravem - Květa, Praha.

Vážená paní Holoubková, před nedávnem jsem si koupila Vaši knihu Kvalitní partnerské vztahy a jsem z ní nadšená. Přečetla jsem mnoho knih na toto téma. Vaše kniha mi ale jako jediná otevřela oči, protože je v ní vše jasně popsané, takže jsem okamžitě pochopila, proč mám ve vztazích stále problémy. Ještě jednou Vám za knihu děkuji a přeji Vám vše dobré. Lenka, Poděbrady.

Dobrý večer paní Holoubková, chci Vám poděkovat za nádhernou knihu Astrologická znamení, která je i krásně ilustrovaná. Autorka kreseb má opravdu výborné cítění. Nyní ale ke knize. Popisy jednotlivých znamení dokonale odpovídají a líbí se mi i to, že se s knihou dá pracovat dvěma rozdílnými způsoby. Chvíli mi trvalo, než jsem druhý způsob pochopila, nyní již ale vše dokonale zvládám. Pomocí knihy jsem si prověřila nejen celou svou rodinu, ale i všechny sousedy, a nyní otravuji i kolegyně v práci. Vše podle popisů dokonale sedí. Nechci Vás již zdržovat. Chci Vás jen poprosit, abyste napsala ještě více takto přehledných astrologických knih, protože na našem trhu kvalitních astrologických knih moc není. Zabývám se astrologií 6 let a Vaši knihu mám neustále po ruce. S úctou Marcela, Kolín

tel. 724 112 434@: mholoubkova@seznam.cz - Psychologická poradna | Astrologická poradna | Manželská poradna | Osobní rozvoj | Duchovní rozvoj